środa, 6 lipca 2011

Nieoczekiwane zamówienie

Powinnam podziękować śwince zombie za to, że była świetną reklamą Włóczcraftu i dzięki niej zdobyłam kolejnych klientów. Nie spodziewałam się, że biorąc ją na uczelnię już tego samego dnia dostanę zamówienie - i to na 2 figurki! Przesympatyczne dziewczyny z grupy zainteresowały się nieumarłą wieprzowinką i wymyśliły kolejne zwierzaki, które trzeba jak najszybciej stworzyć. Na prezent ;) Oto one:

Rockowa owca! Pomysł był prosty - czarna owca z białą mordą, z naszywkami i goglami ;) Szydłowanie było samą przyjemnością. Naszywki zostały wyhaftowane, agrafki doczepione, a okulary ulepione. Anna zaproponowała arafatkę i łańcuch, wykonała też to piękne zdjęcie. Jak donoszą szydłowi agenci - prezent się podobał. Włóczcraft zadowolony.

Kolejna - panda! Ostatnio zauważyłam pewien szał związany z tym stworzeniem. Właściwie nie powinno mnie to dziwić, jest w końcu bardzo urocze. W tym przypadku poproszono mnie o: dużą głowę, mangowe oczka i oczywiście "wyczesanie". W kolorze black and white. Voila! Już nigdy nie zwątpię w urok tych zwierząt! 

Współpraca z dziewczynami była bardzo miła, oby więcej takich zamawiających. Oba zdjęcia autorstwa Ann. Dziękuję za wszystko! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz